Informacje ogólne
Rozumiemy, że czasami produkt może nie spełniać oczekiwań. Chociaż zakupy realizowane są za pośrednictwem zewnętrznych stron naszych partnerów, zobowiązujemy się wspierać naszych klientów w procesie wymiany lub zwrotu.
Proces zwrotu
W przypadku chęci zwrotu produktu, prosimy o bezpośredni kontakt z dostawcą, u którego dokonano zakupu. Każdy z naszych partnerów posiada własną politykę zwrotów, którą można sprawdzić na ich stronie internetowej w momencie zakupu.
Proces wymiany
Jeżeli produkt wymaga wymiany, należy również skontaktować się bezpośrednio z dostawcą. Wszelkie warunki wymiany są określone przez naszych partnerów i mogą różnić się w zależności od dostawcy.
Pomoc w procesie zwrotów i wymian
Pomimo, że transakcje odbywają się poza naszą platformą, jesteśmy tutaj, aby pomóc. Jeżeli napotkasz trudności w procesie zwrotu lub wymiany, skontaktuj się z nami, a postaramy się pomóc rozwiązać problem:
E-mail: [email protected]
Ważne informacje
- Zachęcamy do zapoznania się z polityką zwrotów każdego z naszych partnerów przed dokonaniem zakupu.
- Prosimy o zachowanie dowodów zakupu, które mogą być wymagane przez partnerów w procesie zwrotu lub wymiany.
Kontakt
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procedury zwrotów lub wymian, jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Dziękujemy za zaufanie i życzymy satysfakcji z zakupów!